foreverbestfriends

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 21 oktober 2011 20:02

Hej på er :)


Här kommer kvällens roliga klipp :D
Look at this // Majjjja <3


Världens Fjolligaste dommare xD

 ni får väl ett till bah för att den var så kort xD

Eftersom det är idol på tv just nu, så får ni väl ett sådant gammalt klipp då xD <33





Puss, hejj <33

 


Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 21 oktober 2011 15:12

Heej <3


Majja rå..

Idag var det ju Fredag, ( Det gillar vi )  

Skolan idag var ganska chill ;)

VI hade idrott det var typ ganska chill..

Sen på slutet så gjorde Jennifer och Jag klart chema till Discot å så..

Och efter skolan gick jag å Lynn och kopierade så alla skulle få :P

men dom delar vi ut på måndag :P  

Och nu är jag hos Lynn, och vi har så kul så xD

Har ingen träning idag tyvärr :(

MEN IMORGON HAR VI MATCH :DLängtaaar sååååå, Det är ju första matchen :)

Kom gärna och hejja på oss, i  (Edsbyns Sporthall, Kl. Klvart över 11, Och 12 ..

Dom e direkt efter varandra så..

KOM Å TITTA :D

Men nu ska jag å Lynn äta mellis så.. He de bra.. Länkar säkert nå klipp å :)

 

Här är världens finaste bild ;)

Knäppt av Olivia Olsson 
 ( Oliviasphotolife.blogg.se )



Kraaam <33

 


Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 21 oktober 2011 07:08

God morgon !



Majja här :)

jag vakna 06.41 ;)

och låg kvar tills 06.45 :P

Nu äter jag frukost ..

och lääängtar tills imorgon!!! :D

Idag är det Fredag i alla fall :P

( Chill )
Och vi slutar väl halv två :)

Gör säkert nå mer inlägg då å :P


Ni får kolla på de här lite roliga klippet så länge xD <3333

Hihihihi :)



 Ha en bra dag <3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards