foreverbestfriends

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 19 oktober 2011 21:33

Heej!Nu är det jennifer som bloggar, men som sagt så funkar min data inte så det får bli ett tråkigt inlägg via mobilen ist! Idag så har jag varit med kristin, sen åkte vi på handbolls träning :) det var suuuper kul som vanligt :DI skolan så vi typ bara haft tråkiga lektioner förutom musiken för den är rolig :p så hade vi typ nån brandövning också, vi fick springa ut till ett ställe där vi ska samlas om det börjar brinna ;)Men nu ska jag sova snart! Godnatt ;) <3

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 19 oktober 2011 21:01

Heeej igen :)


Har tråkigt så gör väl ett inlägg till :P

"Ni veeet vem dee är xD "

Men nu har vi haft träning, och vi körde mycket försvar..
Vi hade seniorernas tränare som hjälp den här gången :)

Det var bra! ;)

Så nu har vi lärt oss bra med försvar och hoppas det håller i sig tills på lördag xD

Vi möter Edsbyn.. Och nå mer lag?

 Men så på slutet körde vi match, och de var väl lika kul som vanligt ;)

Men vill ha längre tid att träna på!
Vi har bara en timme på måndagar och en timme på onsdagar..

Men iaf, så har jag ätit kött å potatis ,Muuumms! <33

Och nu sitter jag å glåmer på " Gray's anatomy :)"
ÄLSKAR DET! :D <3

Men nu måste jag dra.. :(

   

(Lite Suddig, Men Men... I den här salen ska vi spela i på lördag :)



Puss O Kraam <33

 

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 19 oktober 2011 14:58

Heeeejj <3


Maja här, "Som Vanligt" ;P

Hahha, nä men jag tycker ju att Jenne typ (aldrig) gör nå inlägg !

Men iaf, så var det as jobbig skoldag, hade ont i huvet nästan hela dan, 

vart yr på slutet så det känndes som man skulle svimma...

Och så var det äcklig mat... (Enligt mej)

så nu är jag hemma och har äte hambörgare xD

Sen blir det handboll, ska kola på 98:ornas å 97:ornas träning match kl.5

sen har vi träning kl.7 :)

Och på löedag är det match i Edsbyn :D

Men ska dra nu så..

   (En Si Så Där Lite Gamal Bild På Mig Då)




Handbolls-kraaam <3

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards