foreverbestfriends

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Kväll igen

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 27 oktober 2011 20:25

Heeeej :)



Maja och Tv:en ikväll! ;)

Hehhe, idag gick vi lång dag, och det var nå äcklig korv och mos till lunch!

Meeeen, När jag kom hem så... Eller ja.. vid 6 så gjorde jag köttbullar och makaroner ;)

Det var gott i alla fall !

Men också i skolan, så var det en tjej från..Öhm typ, America, "Gordia" (stavning)

Hon prata bara engelska :P

Så vi fick prata mycke engelska idag!!! :D Det var kul ! :D

Men imorgon är det Fredag! :D

Och på lördag är det match, och på söndag är det match :D

Men nu får ni klipp och sen godnatt då :P <33

Öhm.. En liten mobbad bild på mig! :X



Kraaaaaam<3333 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 24 november 2011 07:09


Hejjj alla människor..   Nu är det Maja här för kanske sista gången... Synd.. men så är det! Vi har bestämt oss för att sluta blogga!Det är liksom inge kul eftersom Jennifer aldrig skriver nå.. Och det bara är jag.. Och jag har liksom tap...

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 19 november 2011 20:04

Maja....   Jupps världens trrrrrrröööööökigaste bloggare!!!! :SHar inte blogga på hela veckan! Men har liksom inte haft lust.... Men har väl inte hänt så mke.. Bara att vi spela match i söndags..  vi vann mot Ala, 15-5 eller nått? Sen f...

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 10 november 2011 22:08

Heeej,      I helgen blir det kung!I morgon har vi DISCO :D Och på lördag ska vi ju äta pizza och kolla på film med Wille & Gunnar! :D Aa.. Men idag var det långdag å,,, var i skolan för är typ frisk nu ;)   Ååååååhhh!!!!!! Vét ni en ...

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 9 november 2011 10:40

Heej :)      Förlåt att jag inte bloggade i söndags, eller igår! Men jag är sjuk och orkade inte!Är sjuk nu med men jag hoppas att jag ska kunna gå till skolan imorgon! För på fredag har vi ju disco! Å då mååååååååste jag va frisk!Sen på ...

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 3 november 2011 13:08

Heej heej :)   Majja här, har precis vare å klippt me! :DBlev ganska nöjd faktiskt! :PDet är inte mycket kortare men.. Det blev bra och det syns iaf :PNi får komentera vad ni tycker va finast! " Före, Eller Efter" (Om ni vill) :)Igår hade vi ju...

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards