foreverbestfriends

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 11 oktober 2011 20:50

Tjenixen! Jennifer här då :)Tänkte göra ett litet snabbt inlägg för jag har typ ingenting att göra.Har kommit hem från Maja nu iaf ;) vi hade jätte kul som vanligt :DGör ett inlägg via mobilen nu och då kan jag inte ha några bilder :( jag vet det suger men...När Bloggplatsen appen kommer ut nån gång i oktober så borde jag kunna de ;) Maja lägger till sådanna här Öhm.. Aa små bilder för jag har inte dom!

(Se Nedan ;)

Aa det vara väl det jag skulle säga ! Hujj, hörs! ;)

 

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 11 oktober 2011 16:46

Hej! Jenne här :)Skulle bara testa om jag kunna blogga via mobilen, det gick :D yeees!

  Hej då ;)  

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 11 oktober 2011 16:26

Tjennare! 


Maja och Jenne här då! :)

Vi typ sitter och fixar lite med bloggen ;) 

Idag i skolan var de tråååkigt och klassen fick as mycket skäll för ingenting typ?

Hatar tisdagar för vi har bara tråkiga ämnen och i ngen handboll :(

(för dom som bryr sig) ;p

Tänkte skriva lite om vad den här bloggen ska handla om,

Typ:

*mig "Jenne" och Maja och typ vårt liv som bästa vänner :D 

*och om handboll

*och typ allt annat som händer in our lifes ;)

Jaa, så här ser vi ut typ då ;)

      

Men nu ska vi typ gå eller nåt! 



    hujj, hörs

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards