foreverbestfriends

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 15 oktober 2011 22:00

Tjeeennixxen! 



Nu är det båda här då!

Vi sitter uppe hos thor och dom lanar typ lol ????

Det är Maja, Jenne, Thor, Matte, Antonio, och Joel ;)

Sååå Hääääääääääääär kul ;)

Nu ska vi typ köra mörker kurragöma ;) hahhahah! :D

   Där sitter dom å lanar och märker ingenting ;)

                        hehhehe



  Hujj, Hörs :)<3

 

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 15 oktober 2011 17:24

Tjena tjena! 

nu äre jennifer som skriver, jag sitter här hos maja och väntar på henne :)

hon kommer nog när som helst!

iaf så ska vi ha en riktig myskväll med film och så, sen ska jag sova hos henne och imorn ska vi kolla när killarna i våran klass ska spela innebandy :D

vi bloggar säkert mer sen! ;) <3

 



hujj, hörs! :) <3


 





Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 15 oktober 2011 10:37

Haaloooy :D


Maaajja här!

Idag är jag skiiieeet glaaad! :D

Don't Now Whyyy??? :D

Jag bara e de  

Men idag så ska jag sjunga med Kicci  i Ovanåkers kyrka ;) Vid kl. 4

Jenne kanske ska med och titta, Men sen ska hon sova hos mig :)

<Yeeees Maaan :D

HAHAHAH VAD JAG ÄR GLAAAAAAAAAAD!    

     BJUDER PÅ VÄRLDENS SKÖÖÖÖNASTE BILD ;D

BARA FÖR ATT JAG E SÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄ  ÄÄÄÄRRRR GLAAAAD!     



KRAM KRAM

KRAM KRAM

           KRAAAAAAM :D <33333

      


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards