foreverbestfriends

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 13 oktober 2011 20:42

Hej allihopa! :)Jennifer här då ! Har inte kunna gjort nå inlägg via datan för den funkar typ inte så....Men tänkte att jag skulle göra ett snabbt inlägg nu via mobilen då och berätta att jag lever och så :DIdag efter skolan har jag inte gjort nånting typ? Men nu kollar jag på tv :)Vi hörs väl typ imorn då ;)Hujj, hörs ;) <3

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 13 oktober 2011 20:31

Hej ni :)


Hälsning till Jennifer- VaD tRåKiG dU äR dÅ!! ;P

Nä men hon gör ju inge inlägg! xD

Dä ä ju bah jag, och ni kanske inte tycker de e så kul att bara hör av mig ;)Haha, Nä men har typ legat i soffan hela kvällen så har inge å gö så blogger väl lite dårå :)Hehhe,

Jag vet jag e as tråkig.. Men jag venne vad jag ska skriva? xD

Har ju redan gjort ett inlägg idah så Jao.. Men.. Aa,

Trodde de skulle va 112 på liv och död kl.8 men nähä...

Dom är i Bollnär och i går var dom i Alfta! :D

Och man såg faktiskt vår röda lada;)

(För er som bryr sig) ;)

Heeeeeeheeeeeeee..Men nu hoppas vi att Jenne också gör nå inlägg då! :)

   "My Eye" <3 <3 <3 <3

Hej då, Puss o Kram <3

 


Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 13 oktober 2011 16:04

Heeej på er! :D


majja här nu då :)

Idag är vi inte med varan för det var lång dag i skolan så vi går ju till halv 4 då ;)

Men iallafall så håller jag på att baka :D

Jag bara gör nå recept som jag har gjort hos wn kompis... Det blir nog bra de! ;D

Jag vet inte vad Jennifer gör i allafall ;)

Hooppas hon gör nå inlägg så får ni se de ;)


Men aa! Ni får se bild på ingredienserna å så ;)

   herrå :)



kraam<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards