foreverbestfriends

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 9 november 2011 10:40

Heej :) 



Förlåt att jag inte bloggade i söndags, eller igår!

Men jag är sjuk och orkade inte!
Är sjuk nu med men jag hoppas att jag ska kunna gå till skolan imorgon!

För på fredag har vi ju disco!

Å då mååååååååste jag va frisk!
Sen på lördagen så ska, Jag, Jennifer, Wille, och Gunnar äta pizza :D
Sen ska vi titta på film hos mig  å moola i oss gooodiiis :P

Dä ska väl bli kul :)
Hahha, Wille tycker vi ska se en "Romantisk" Film xD
Hihih , Får se vad de blir för film då :P
Aa, men ska kolla på tv nu så hej då

   

Hihihi,, en underbar bild på Jennifer å mej :P
Knäppt av Olivia Olsson! :)


Kram på er!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards