foreverbestfriends

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Maja&Jenne Axell&Johansson - 3 november 2011 13:08

Heej heej :)


Majja här, har precis vare å klippt me! :D
Blev ganska nöjd faktiskt! :P
Det är inte mycket kortare men.. Det blev bra och det syns iaf :P
Ni får komentera vad ni tycker va finast! " Före, Eller Efter"

(Om ni vill) :)
Igår hade vi ju höstlovshandboll från 10-3

JÄTTE KUL! :D
Men idag har man träningsverk i hela kroppen :(
Men efter den så följde jag med Lynn hem och sov hos henne!° :)
Det var kul! ;)
Men hade inte tillgång till att blogga då :P
Men aa, Nu måste jag packa för jag ska ju åka till  Uppsala kl. 5 !
Så ska gå nu!
Vi får se om jag kan blogga nå när jag är där?!?! ;P
Kanske med mobilen :P
   

Vad tycker vi är finast?!? :)

Hittade ingen bättre före bild, man ser ju inte färg å så, men kan leta vidare när jag har tid ;)




Kraaam

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Denna blogg handlar om oss :D
Maja och Jennifer :)
som är bästa vänner och har varit det sen vi var 2 år.... Vi spelar handboll och går i 6:an i samma klass i Alfta :)
Läs på bara :P
Puss & Kram

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards